Abide Hotel Şanlıurfa
Öne Çıkan Oteller

Abide Hotel Şanlıurfa

Eyyübiye ilçesinde yer alan 4 yıldızlı Abide Hotel, modern konforu ve şık tasarımıyla Şanlıurfa'da ayrıcalıklı bir konaklama deneyimi sunuyor. Şehrin tarihi dokusuna yakın konumuyla dikkat çeken otel, yüksek hizmet kalitesiyle hem iş hem de tatil seyahatleriniz için ideal bir tercih.

Eyyübiye 4.8 / 5 · 525 yorum Şu an açık
4.8 · 525 yorum

525 kişinin yorumuna katılın

Hakkında

Tarihi surların hemen yanında, Şanlıurfa'nın kalbinde konumlanan Abide Hotel, misafirlerine 4 yıldızlı konfor ve seçkin bir konaklama deneyimi sunmaktadır. Eyyübiye ilçesinin merkezinde yer alan otel, şehrin mistik atmosferini ve kadim kültürel dokusunu modern mimariyle harmanlayarak ziyaretçilerine huzurlu bir ortam sağlar. Gerek iş gezileri gerekse turistik keşifler için ideal olan bu özel mekan, konuklarını Mezopotamya'nın sıcak misafirperverliğiyle karşılayarak unutulmaz bir konaklama vadeder. Şehrin tarihi mekanlarına yürüme mesafesinde olmasıyla tercih edilen Abide Hotel, konforu ve stratejik konumuyla Şanlıurfa seyahatlerinizin en değerli durağı olacaktır.

📸 Bu mekanın fotoğrafını sen de paylaş

Ziyaret ettiğin mekanın fotoğrafı topluluğa katkı sağlar.

Giriş Yap

Sıkça Sorulan Sorular

Abide Hotel Şanlıurfa nerede?

Abide Hotel Şanlıurfa, Camikebir Mahallesi, Sarayardı Sokak No:7, Şanlıurfa adresinde hizmet vermektedir. Eyyübiye ilçesine ait bu mekanı haritadan bulabilir, adres bilgisine tıklayarak Google Harita üzerinden yol tarifi alabilirsiniz.

Abide Hotel Şanlıurfa çalışma saatleri nedir?

Abide Hotel Şanlıurfa çalışma saatleri: Pzt: 09:00-19:00, Sal: 09:00-19:00, Çar: 09:00-19:00, Per: 09:00-19:00, Cum: 09:00-19:00, Cmt: 09:00-18:00, Paz: 10:00-17:00

Abide Hotel Şanlıurfa telefon numarası nedir?

Abide Hotel Şanlıurfa iletişim numarası +904143131311'dir. Çalışma saatleri ve güncel bilgi alabilirsiniz.

Abide Hotel Şanlıurfa hakkında yorumlar nasıl?

Abide Hotel Şanlıurfa için şu ana kadar 525 ziyaretçi yorumu yapılmıştır; ortalama puanı 4.8/5. Ziyaret deneyiminizi paylaşmak veya diğer yorumları okumak için sayfanın yorum bölümünü kullanabilirsiniz.

Abide Hotel Şanlıurfa için en uygun ziyaret zamanı ne zaman?

Abide Hotel Şanlıurfa, Oteller kategorisinde yer alır. Şanlıurfa'nın merkezinde Eyyübiye konumda, ilkbahar (Mart-Mayıs) ve sonbahar (Eylül-Kasım) ayları en ılıman dönemdir. Temmuz-Ağustos arası sıcaklık 40°C üstüne çıkar; bu dönemde sabah erken veya akşam saatleri tercih edilebilir. Açılış saatleri için yukarıdaki bilgiyi kontrol edin.

Yorumlar (7)

Yasemin Karataş

Yasemin Karataş

8 Nisan 2026

Öncelikle otelin konumu harika .çok yakın bir otopark ile anlaşmalı,sizi gelip alıyorlar. Çok kısa bir yürüme mesafesi ile muhteşem sokaklardan harika bir otele varıyorsunuz.Karşılama çok sıcak ve samimi.hemen sıcak çayımız geldi. Semiramis isimli odada kaldık ve yaşadığımız en güzel deneyimdi.oda harika, otantik ,yastıklardaki kaneviçe detayları çok güzeldi.3 kişilik bir aile için çok konforluydu.Kahvaltısı çok güzel ve lezzetliydi.Kesinlikle tavsiye edeceğim bşr otel. Tüm çalışanlarına teşekkür ederiz.

Ahmet Tokgöz

Ahmet Tokgöz

6 Şubat 2026

Tarihi taş bir yapıya sahip otelin bohem ve vintage bir tarzı var. Odanın temizliği, hizmet anlayışı ve kahvaltısı çok iyi.Çalışanlar güvenilir, dürüst ve misafirperver insanlar. Başta Mehmet Bey olmak üzere Ahmet ve Yusuf Beylere de çok teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere. Not: Bu yorum kesinlikle işletmenin talebi doğrultusunda yazılmamıştır.

Ege Ertürk

Ege Ertürk

17 Ekim 2025

Urfa seyahatimizde 2 yaşındaki kızım ve eşimle birlikte 1 gece konakladık. Balıklıgöle ve turistik yerlere yürüme mesafesinde. Anlaşmalı ücretsiz otoparkları var. Otel temiz, kahvaltısı güzel, personel çok ilgili. Tavsiye ederiz.

Burcu Ortatepe

Burcu Ortatepe

31 Ağustos 2025

Urfa gezimizde 1 gece konakladık. 2kişilik bir odada kaldık. Odamız küçük ama kullanışlıydı. Banyosu, lavabosu tuvaleti tertemizdi, yatak çarşafları da temizdi. Sadece üstüne pike örtmüşler o da yıkanmıştı ama pikenin yapısından dolayı üstüne bir şeyler yapışması kolay yıkandığında da çıkması zor cinsten. Birkaç küçük kıl çıkmamıştı pikeden. Pikeyi kullanmadık o sebeple. Talep etsek değiştirirlerdi çünkü çalısanlar çok ilgililer. Otelin konumu güzel sokaklar dar olduğu için otoparkla anlaşmalılar. Eşyaları otelde indirdiler odamıza çıkarttılar. Direkt iletişime geçip otoparka gitmenizi tavsiye ederiz çünkü yol çok dar. Sabah kahvaltısı lezzetliydi. Serpme kahvalti kıvamındaydı. Avlu gibi bir alanı var cay kahve servisi oluyor keyifli bir alan. Bize gezilicek yerler ile ilgili bir bilgilendirme yazisi da gonderdiler yakin yerler uzak yerler mekan önerileri var ,güzel düsünülmüş bir detay. Biz çok memnun kaldık, tavsiye ederiz.

Yagmur Boz

Yagmur Boz

20 Haziran 2025

Merhaba herkese, 5-7 Aralık arası Urfa turu için tercih ettiğimiz otel oldu. Oteldeki çalışanlar inanılmaz kibar ve yardımsever. Daha önce swiss dahil iyi otellerde kaldım ancak bu kadar ilgili alaka görmemiştim, gerçekten çok teşekkür ederim sizlere. Tek söyleyebileceğim odadaki şampuanlar daha iyi olabilirse kadın konuklarınız için daha iyi bir deneyim olabilir:) Gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz, ayrıca bu deneyim oteli övmek amacıyla yazılmamıştır, gerçek bir deneyim sonucu yazılmıştır. Tekrar otelimize sıcak, samimi, yardımsever oldukları için teşekkür ederim:) tam bir anadolu şehri ve insanları👍🏻👍🏻👍🏻🙏🏻

Özcan (mevcut)

Özcan (mevcut)

20 Nisan 2025

Çalışanlar çok ilgili ve yardımseverler. Otelin kapısına kadar arabayla gelemiyorsunuz, 200-300 metre kadar yakın bir otoparka yönlendiriyorlar. Ama orada da karşılıyorlar, bavullarımızı taşıdılar. Biz soğuk bir zamanda geldik (sıfır derece). İlk girdiğimiz zaman oda soğuktu, klima ısıtmaya yetmedi. İsteyince ilave soba verdiler, onunla idare eder seviyeye geldi sıcaklık. Ama sanırım herkes elektrikli sobalara yüklenince sigortalar atmaya başladı, onla da ilgilendiler çok uzun bir elektrik kesintisi olmadı. Kahvaltıya ayrı bir paragraf açmak lazım. Sanki özel bir kahvaltı mekanına gitmişiz gibi güzeldi, bildiğimiz serpme kahvaltı veriyorlar. Balıklıgöl yürüme mesafesinde, iyi havalarda arkeoloji ve mozaik müzelerine de yürünebilir.

Berke Karaduman

Berke Karaduman

14 Temmuz 2024

3 kişilik bir odada kaldık. Odaların atmosferi çok güzeldi. Konumu çok merkeziydi. Turistik yerlere yürüyüş mesafesindeydi. Her yere yürüyerek ulaştık. Kahvaltı çok güzel ve lezzetliydi. Kesinlikle gönül rahatlığı ile kalınabilir

Ara Yorum Yaz 📲 WhatsApp