Şanlıurfa otogarda bilet alacaksanız, sakın almayın. İnternetten alın biletinizi. Otogarda hem yüksek ücret alıyorlar, hem de yanlış bilet kesiyorlar. Bileti değiştirmiyorlar , iptal etmiyorlar. Saatlerce bekliyorsunuz. Mağdur olmanız umurlarında bile olmuyor

Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali
Eyyübiye ilçesinde yer alan Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali, şehrin ulaşım ağındaki en kritik merkez noktasıdır. Modern donatıları ve geniş kapasitesiyle, Türkiye'nin dört bir yanından gelen yolcular için konforlu bir geçiş noktası sunmaktadır.
Hakkında
Şanlıurfa'nın ulaşım kalbi olan Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali, Eyyübiye ilçesinde modern mimarisi ve geniş kapasitesiyle hizmet vermektedir. Türkiye'nin dört bir yanına düzenlenen düzenli seferlerle hem yerel halkın hem de Peygamberler Şehri'ni keşfetmeye gelen turistlerin konforlu buluşma noktasıdır. Geniş bekleme salonları, çeşitli yeme-içme alanları ve modern donatılarıyla dikkat çeken terminal, misafirperver Şanlıurfa kültürünün ilk karşılandığı stratejik bir kapı niteliğindedir. Güvenli atmosferi ve ulaşım kolaylığıyla tercih edilen otogar, şehrin tarihi dokusuna açılan kapı olarak seyahatlerin en huzurlu başlangıç ve bitiş noktasıdır.
📸 Bu mekanın fotoğrafını sen de paylaş
Ziyaret ettiğin mekanın fotoğrafı topluluğa katkı sağlar.
Özellikler
Sıkça Sorulan Sorular
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali nerede?
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali, Terminal Caddesi No:1, Eyyübiye, Şanlıurfa adresinde hizmet vermektedir. Eyyübiye ilçesine ait bu mekanı haritadan bulabilir, adres bilgisine tıklayarak Google Harita üzerinden yol tarifi alabilirsiniz.
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali çalışma saatleri nedir?
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali çalışma saatleri: Pzt: 09:00-19:00, Sal: 09:00-19:00, Çar: 09:00-19:00, Per: 09:00-19:00, Cum: 09:00-19:00, Cmt: 09:00-18:00, Paz: 10:00-17:00
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali telefon numarası nedir?
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali iletişim numarası +90 414 313 26 86'dir. Çalışma saatleri ve güncel bilgi alabilirsiniz.
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali hakkında yorumlar nasıl?
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali için şu ana kadar 222 ziyaretçi yorumu yapılmıştır; ortalama puanı 3.6/5. Ziyaret deneyiminizi paylaşmak veya diğer yorumları okumak için sayfanın yorum bölümünü kullanabilirsiniz.
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali için en uygun ziyaret zamanı ne zaman?
Şanlıurfa Şehirlerarası Otobüs Terminali, Otogar kategorisinde yer alır. Şanlıurfa'nın merkezinde Eyyübiye konumda, ilkbahar (Mart-Mayıs) ve sonbahar (Eylül-Kasım) ayları en ılıman dönemdir. Temmuz-Ağustos arası sıcaklık 40°C üstüne çıkar; bu dönemde sabah erken veya akşam saatleri tercih edilebilir. Açılış saatleri için yukarıdaki bilgiyi kontrol edin.
Yorumlar (8)
Hemen yanında bulunan park ve evlerle nerdeyse 50metre yükseklik farkı var. Yaya için yürüyüş yolu çok uzun ve zahmetli. Otoparkı ve reyonları büyükşehir olan bir il için oldukça yetersiz. Belediyenin ek hizmet binası olmasına rağmen çok bakımsız. İlçe dolmuşlarının belli bir saati yok, dolarsa gider deniyor. Bu konuda da gerekli denetimlerin yapılması şart
Urfa otogardan köpekleri ipe bağlayıp meçhule götürdüğü sanilan bir şahsın haberini gördüm ve bir Alkahin kulu ne yapıyorsun demiyor Muş Allah rızası için bir araştırın kamera kayıtlarına bakın Kur‘an da Merhamet edin merhamet edeceğim derken yüce Allah CC Bu urfanin hali neden böyle şefkati ile dünyaya gelen SAV zalimler için kara zindanlar var demişken , peygamberler şehrinden eşeğe zulüm köpeği necis demeleri haša bu iftira dir SAV bunu asla demez lütfen sn Urfalilar merhametli olun sahip çıkın dünyanın en güzel dostu Arkadasini Allah bahsetmiş Rica ediyorum bir bakın doğru habermi yazık köpeğe bu yapılmaz insanın aklı belden aşağıda olmaz
Harran daki eski kubbe evlerin yerleşimini konu alarak yapılmış... bence güzel olmuş fakat çok şehir içinde kalmış ve nüfusu kaldırmıyor ... daha büyük yeni bir otogar gerekiyor bence....havaalani istikametine doğru biraz şehir dışına daha büyük ve mimari acıdan muhteşem bir otogar yapılabilir...... ileride belki metro yapılırsa şehir merkezinden otogar oradan havaalanı olabilir... Şanlıurfa her geçtiğimde daha da büyümüş oluyor nüfus artışı acısından muhtemelen Türkiye ortalamasının üzerinde ... burada ciğer yemenizi kesinlikle tavsiye Birecik e uğramanızı kelaynaklari görmenizi isterim..............
Şanlı Hidayet Turizm firmasına hitaben: 12 Ekim'e eşimle Ankara'dan Osmaniye'ye gidecektik. Firmanızı araştırdım. Hep olumsuz yorumlar vardı. Memnuniyetini belirten kimse yoktu. Yine de bizzat deneyimlemek istedim. Şikayetlerin kasıtlı olabilirliliği üzerinden hareket ettim. Ayrıca Şanlıurfa'da uzun yillar yasamis biri olarak dost bildiğim Urfalılar ile yolculuk yapmayı tercih ettim. 06 Ekim günü Aşti yazıhanesinde telefon ederek Osmaniye'ye yer ayırmak istediğimi belirttim,tereddütsüz isteğim yerine getirildi. Öncelikle yazihanedeki arkadasa teşekkür ederim, cok ilgili ve saygılydı. Duyarlılığım gereği hareketten bir gün önce Aşti yazıhanesini arayıp, sözümde durduğumu ve hareket saatinden önce biletimi alacağım bilgisini verdim. Yazıhane çalışanı tabi abi,yerin hazır dedi. Ve bugün...hareket saatinden 65 dk önce yazıhaneye gelip biletimi aldım. 2 ve 3 nolu koltukları rezerve etmiştim. Araç vaktinde Aşti'den hareket etti. Şoförler ve muavin gayet kibar,nazik ve ilgiliydiler. Otobüs sefer detaylarında olduğu gibi, belirlenen saatlerde belirlenen duraklardaydı. Ortam temiz ve hoş kokuluydu. Sıcak-soğuk içecek ikramları yapıldı. Şu an otobüste ve Osmaniye'ye doğru gidiyoruz, varmak üzereyiz. Şirketinize ve Allah'ın izniyle bize güzel bir yolculuk yaşattıkları için Kaptanlarınıza ve muavininize teşekkür ederim. Bu paylaşımımı "Şikayet var" sitesinde de yayınlayacağım. O sitede yapılan şikayetlerin iyi niyetle yapılmadığını düşünüyorum. Hayırlı, başarılı ve bereketli hizmetler diliyorum. Fuat müdürüm selâm...
As urfa kadar kötü bir firma yok insan 6saat içinde hiç mi mola vermez araç da çoluk çocuk var kaptan tek başına zaten padişah muavin yatıyor böyle bir firma olmaz olsun pisman oldum valla yolculuk yaptığımız için çok kötü Tavsiye etmem kimseye
Tuvaletleri berbat. 10 lira verip içeri giriyorsun içerisi kötü kokuyor ve nereye dokunsan pislik. İçerde kağıt havlu veren otomat bozuktu ve sağını solunu kurcalar iken içerdeki temizlikçi ıslık çalıyor tıp tıp bakarak. Ne var diyince naaaapiohahsjdnn bozuk diyor.
Dün gece tokat yıldızı 22.00 Malatya arabasına bilet almak için ikili koltukta cam kenarını istedım boş oldıgu halde sistem vermiyor diyerek kabul edilmedi ve gereksiz yere konu tartışmaya dönüştü ve sonunda sırf ıstedıgım koltukta oturabilmek için iki bilet almak zorunda bırakıldım ve birde üstüne yazıhanedeki babam yaşında olgunlukta olan adamdan cazgır denilerek hakarete uğradım ayrıca hakkımı savunduğum(!) için kadınlık dersı aldım amcacım sizin urfada kadınlarınıza uyguladığınız adabı Mahşeret sandığınız şey bu değil bu bildiğin kadını susturmak sindirmek ama kusura bakma sen bunu ancak evdeki esine ve kızına yapabilirsin ha bu arada ben kadınım ve kalınlıkta gelen bır cazgırlık var varsa da peki ya sen adam halinle olgun koca yasını basını almış halinle senın cazgır olma sebebin ne altı üstü bir bilet satacaksın yan yazıhaneye bile bana istediğim koltuktaki bileti almamda yardımcı olacak diye küfürler yagdirdin ayıp be orada gerçekten kötü imaj çiziyorsun bence emekli olmalısın benim gibi kaç kişiyi mağdur ettin acaba???? Sizin bu yaptığınızı her yerde paylaşacağım.... EĞER BEN PARAMI VERİP İSTEDİĞİM KOLTUKTA OTURAMIYROSAM BUNDA BİR DÜZENSİZLİK VAR VE İLK DEFA BANA BUNU SİZ YAPTINIZ BASKA HİÇ BŞR FİRMA DA AYNI PROBLEMİ YAŞAMADIM....