Kahvaltı için gittik kahvaltısı fena değildi ama bi bal getirmişler şaka gibi şekerleşmiş ve görüntüsü bile o kadar kötüydü ki onu müşterinin önüne sunmak ne demek ve servis yaparken saçları sarı bi bayan vardı protez tırnakları vardi ojeli servis yaparken o tırnaklar herseyin içine girdi midemiz bulandı buranın sahibi görmüyor mu bu durumu yemek yerinde uzun tırnak olmazken protez tırnak ne, kasa da olsa yine neyse ama sen bize servis yapiyorsun ve tırnakların herseyin içine girdi umarım arka taraftaki pişirme ve yapma islemindekiler hijyen kurallarına uyuyordur!!

Karaköprü Halk Fırını
Karaköprü ilçesinin samimi mahalle kültürünü yaşatan Karaköprü Halk Fırını, bölge sakinlerine her gün taze, sıcak ve geleneksel yöntemlerle pişirilmiş ekmek hizmeti sunan köklü bir işletmedir.…
Hakkında
Karaköprü ilçesinin samimi mahalle kültürünü yaşatan Karaköprü Halk Fırını, bölge sakinlerine her gün taze, sıcak ve geleneksel yöntemlerle pişirilmiş ekmek hizmeti sunan köklü bir işletmedir. Şanlıurfa'nın fırıncılık geleneğini modern hizmet anlayışıyla birleştiren mekan, özellikle sabah saatlerinde yayılan taze ekmek kokusu ve güler yüzlü hizmetiyle ziyaretçilerine huzurlu bir deneyim yaşatmaktadır. Kaliteli malzemelerle hazırlanan ürünleri ve uygun fiyat politikasıyla mahallelinin güvenle tercih ettiği fırın, Şanlıurfa'nın gastronomi mirasını sofralara taşımaktadır. Karaköprü'de fırınlar kategorisinde öne çıkan bu değerli işletmenin konum bilgileri ve iletişim detayları için aşağıdaki alanı kullanabilirsiniz.
📸 Bu mekanın fotoğrafını sen de paylaş
Ziyaret ettiğin mekanın fotoğrafı topluluğa katkı sağlar.
Özellikler
Sıkça Sorulan Sorular
Karaköprü Halk Fırını nerede?
Karaköprü Halk Fırını, Karaköprü İlçesi, Şanlıurfa adresinde hizmet vermektedir. Karaköprü ilçesine ait bu mekanı haritadan bulabilir, adres bilgisine tıklayarak Google Harita üzerinden yol tarifi alabilirsiniz.
Karaköprü Halk Fırını çalışma saatleri nedir?
Karaköprü Halk Fırını çalışma saatleri: Pzt: 06:00-20:00, Sal: 06:00-20:00, Çar: 06:00-20:00, Per: 06:00-20:00, Cum: 06:00-20:00, Cmt: 06:00-18:00, Paz: 07:00-13:00
Karaköprü Halk Fırını telefon numarası nedir?
Karaköprü Halk Fırını iletişim numarası +90 544 363 84 58'dir. Çalışma saatleri ve güncel bilgi alabilirsiniz.
Karaköprü Halk Fırını hakkında yorumlar nasıl?
Karaköprü Halk Fırını için şu ana kadar 749 ziyaretçi yorumu yapılmıştır; ortalama puanı 3.8/5. Ziyaret deneyiminizi paylaşmak veya diğer yorumları okumak için sayfanın yorum bölümünü kullanabilirsiniz.
Karaköprü Halk Fırını fiyat aralığı nedir?
Karaköprü Halk Fırını fiyat aralığı ₺1–100 kategorisindedir. Fiyatlar mevsim, menü değişikliği ve hizmet tipine göre değişebilir; en güncel bilgi için +90 544 363 84 58 numarasını arayın.
Karaköprü Halk Fırını için en uygun ziyaret zamanı ne zaman?
Karaköprü Halk Fırını, Fırınlar kategorisinde yer alır. Şanlıurfa'nın merkezinde Karaköprü konumda, ilkbahar (Mart-Mayıs) ve sonbahar (Eylül-Kasım) ayları en ılıman dönemdir. Temmuz-Ağustos arası sıcaklık 40°C üstüne çıkar; bu dönemde sabah erken veya akşam saatleri tercih edilebilir. Açılış saatleri için yukarıdaki bilgiyi kontrol edin.
Yorumlar (8)
Urfa da bir yer popüler olmasın hemen ilgisizlik savsaklık doygunluk başlıyor. Lezzetli güzel diye hep alışveriş yaptığım yer gün geçtikçe rezil hale geldi. Kasada ki genç arkadaşa sorumluyu soruyorum buyur benim diyor. 900 liralık pasta almışım Sipariş servis ücreti 130 tl hiçbir yerde böyle bi uygulama yok kendim almak istediğimde 6 kişilik pastaya koydukları altlık 40 kişilik elimde öylece kalakaldım. Hangi çalışana böyle olmaz itiraz ettiysem bizde böyle hesabına gelirse cevabı. Velhasıl Urfa şaşırtmıyor ilgi gören bi yer hemen çizgisini bozup doymuş tavırlara başlıyor. Değirmen fırında maalesef bu hale gelmiş durumda.
Değirmenden daha önce de bu şekilde kötü bir pasta aldım ama evim uzak olduğu için ve ilk kez karşılaştığım için herhangi bir şikayette bulunmamıştım. Önceki gün aldığım pastanın çilekleri çamur içindeydi . Pastanın içindeki meyve çürümüş ve kremayı sıvılaştırmış. Keki de eskiydi. Telefonda arayıp durumu bildirdiğimde yerine önce yeni pasta göndermeyi teklif ettiler . Elbette güvenmediğim için para iadesi istedim. Bana gıda mühendisimiz var hepsi günlük ve kontrol ediliyor denildi. Par iadesi yapılmadı. Muhatap da bulamadım. 2 gün oyaladılar . Parası mühim değil ama muamele çok yanlış. İsim yapmış diye önemsiz ve baştan savma ürünler çıkıyor. Ertesi gün aldığım pastayı götürdüm. Kendileri de gördü. “Taze “ olsa 1 gecede o hale gelemezdi. Boşuna uğraştım iademi aldım fakat muamele rahatsız ediciydi . Asla tavsiye etmiyorum son alışverişimdir. Çevremdeki insanlara da tavsiye etmeyeceğim. Birkaç arkadaşım daha aynı sorunu yaşadı
Çeşit olarak çok az serpme kahvaltı yumurtalı sıcak ürünlerden ibaret göze hiçbir şekilde hitap etmeyen menemen hariç güzel bir ürünün olmadığı ama fiyatın da gayet yüksek olduğu bir deneyim kesinlikle tavsiye etmiyorum.
3 farklı ürün sipariş ettim börek ve poğaça reyonun oradan 1 ürünü eksik koymuşsunuz. ( 2 adet labneli poğaça) Buna benzer yorum daha önce yapılmış pekte ciddiye almamışsınız aynı durumu bende yaşadım. Yakın bir yerden de gelmedim oraya. Bence yönetimin biraz daha iş yeri içinde ciddi olmalarını ve işine odaklanmaları gerektiğini çalışan arkadaşlara belirtmeleri gerekiyor. Ürün kalitesi gayet iyi.
Gayet güzel çeşit bol, Lezzet olarak güzel. Mekanda klima daha önce geldigimde calısmıyordu şimdi o da aktif. 💁🏻♀️ Lakin; Limonatası çok ekşiydi. 3 limonata söyledik üçüde kaldı🤦🏻♀️
Çalışan personeller de ilgisizlik, alakasızlık ve kırıcı hazır cevaplılıkları gözden geçirilmeli. Uzun süredir çalışan bayan bir personelleri var, zaten insanı suratıyla dövüyor resmen. Daha öncede alışveriş esnasında başka müşteri ye ithamına şahit olmuştum , bugün de bana aynı davranışlar sergilendi. Demem o ki tazelik ve çeşit açısından pahalılığına göz yumduğumuz mekanda, birde personelden azar işitmediğimiz kalmıştı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çok yakın olmasına rağmen bizim için bitmiştir.
Pasta siparişi vermeden önce özellikle arayıp sordum. Ellerinde olduğunu söyleyip fotoğraf attılar, ona güvenerek yola çıktım. Mekâna vardığımda ise utanmadan “kalmadı” dediler. Madem ürün yok, neden eski fotoğraflarla insanlardan sipariş alıyorsunuz? Bu resmen müşteriyi kandırmak. İnsanları yoldan getirip kapıda boş çevirmek tam bir rezillik. Zamanımı boşa harcadılar, mağdur oldum. Sonrasında biraz ilerisindeki Keyfinn House Pasta Cafe’den aldım. Orası hem daha profesyonel, hem müşteriyle iletişimi düzgün, hem de ne söyledilerse aynen yerine getirdiler. Gerçek esnaflık oradaymış. Buradaki işletmeye tavsiyem: önce dürüstlük, sonra hizmet. Kimse benim yaşadığım mağduriyeti yaşamasın diye yazıyorum — kesinlikle tavsiye etmiyorum